DJ Ogi: "Svaki Journey mi je prirastao srcu i dobro ih se sjećam"


Riječka techno ikona DJ Ogi ne treba previše predstavljanja, o njemu dovoljno govori više od dva desetljeća uloge glavnog aktera riječke techno scene. Ogi je bio i ostao jedini pravi techno promotor na Kvarneru.

Povod intervjua je njegov skorašnji (02. veljače) Journey, najdugovječniji all-nighter na sceni...


Pozdrav Ogi, najavio si svoj 17. Journey. Damn, teško je i brojati do 17, a kamoli doći do te brojke sa jednogodišnjim partyjem. Za nove generacije čitatelja/partijanera, ispričaj kako je tekao tvoj "Journey"...

Prvi Journey održan je u opatijskom klubu Colosseum 2002. godine. Na ideju imena, odnosno putovanje, došao dizajner Lena koji je radio dizajn za prvi Journey. 

Nakon Colosseuma, Journey sam održao u klubovima Fun Academy, Alter Ego, Tesla, Stereo Dvorana, The Best, Nina, La Noche i već petu godinu zaredom u klubu Crkva gdje ću održati i svoj 17. Journey.  




Sviraš ponovo u Crkvi; znam da nije umjesno pitati koji ti je Journey bio najdraži, no pitam te; koji posebno pamtiš?

Svaki Journey mi je prirastao srcu i dobro ih se sjećam. Rado se sjetim prvog u Colloseumu, onog u klubu Tesla gdje sam izveo i svoj prvi Live P.A., te u Stereo Dvorani i naravno sve one održane u Crkvi.


Puno je godina prošlo od tvojih početaka; riječka techno scena je doživjela uspone i padove. Gdje je scena danas?

Riječka (čitaj: Kvarnerska) scena teško će doživjeti zlatne godine početkom milenija kada smo imali klubove Collosseum i Fun Academy. 

Zanimljivo je da smo tada na klupskim partyjima imali od 500 do 2000 posjetitelja, što je danas nemoguće ostvariti ako se ne radi o nekome free događaju za vrijeme održavanja manifestacija poput Student Day Festivala ili Karnevala.

Današnju situaciju vidim pozitivnom. Većim dijelom za to je i zaslužan klub Crkva koji ne samo da je najbolji hrvatski klub, nego i regionalni. 

Također bih spomenuo manje klupske večeri u klubu Tunel i svakako najveći događaj u našem gradu koji se održava u sklopu Student Day Festivala tj. Warehouse KBS Floor. Radi se o vrhunskoj produkciji. Jako sam ponosan i sretan da sam dio priče kluba Crkve i SDF-a.





Nije tajna da zastupaš tvrđi techno, koji se vraća na floorove srednjostrujaške globalne scene. Kako stoje stvari sa hard technom na “tvojim tržištima” poput Slovačke, Češke, Brazila…?

Moj je hard-techno doživio više preobrazbi i danas ga također tako zovem i zovu. Bpm se usporio, ali su tvrdoća i mix ostali isti. Zaslugu vraćanja tvrđeg zvuka vidim u DJ-ima poput Dax J-a, koji je na velika vrata i bez kompromisa vratio brži žešći techno. 

Pojavile su se tu i nove techno face tvrđeg zvuka koje su proizašle iz jedne dobro osmišljene marketinške agencije što prije nije bio slučaj. 

Slovačka, Češka i Brazil odavno nisu moje tržište i nakon svjetske krize nisu se približile svojem zlatnom dobu početkom 2000. g. Otvaraju se nova tržišta i techno scena se opako širi u Sjevernoj Americi.


Uz DJ-ing, paraleleno se baviš produkcijom. S koliko pseudonima trenutno djeluješ?

Već zadnjih 3 godine radim samo kao Ogi. Moj eksperiment sa projektima Lorino, Getic i Predator R su u stagnaciji i trenutno nemam vremena niti volje raditi drugačiji zvuk.


Jesu li tvoji labelovi još uvijek aktivni?

Technodrome Records mi je trenutno jedini aktiviniji label. Lijepo se to zakotrljalo i trenutno brojim 120 digitalnih izdanja od autora diljem naše planete.

Ove godine sam na njemu odlučio staviti posebno izdanje na vinyl. Radi se o ponovno re-izdanju mojeg techno klasika “Ruzina” u originalnoj verziji, “remake” verziji uz još dve skladbe koje će se naći na B strani navedenog EP-a naslova Ruzina.





Kako ti vidiš današnju generaciju partijanera? Da li je po tebi nova generacija upoznata sa postulatima clubbinga?

Dolaskom interneta za mase i dostupnosti pa skoro svih informacija većina današnjih partijanera dobro su upućenu u nastanak i progress elektroničke glazbene scene u svijetu. Nažalost, radi prevelike količine informacija jedan dio nije ni zainteresiran proučiti korijene.


Planovi za naredni period?

Ušao sam u 2019. sa velikim optimizmom na glazbenom polju. Trenutno pripremam spomenuto vinyl izdanje EP-a “Ruzina”, naravno, tu su gaže, te krajem ožujka idem na turneju po Sjevernoj Americi. 

Nakon toga uzimam pauzu tj. dobio sam angažman u jednom našem filmu, te bi nakon filma na ljeto trebao imati turneju po Južnoj Americi.


Što bi sa muzikom htio još napraviti, a nisi?

Volio bih svirati na svim kontinentima, odraditi Journey u Export Drvu, svirati na Awakeningsima, Dimensionsu... Imam puno toga za napraviti, što bi stalo u barem 2-3 života.



Comments