REPORT: Velvet festival 2023


Drugi
Velvet je iza mene koji je potvrdio da ovaj fest ima zarazni vibe, drugačiji, posebniji, sa jakim utiskom koji ostavlja na ljude.

Tri stagea, sa kažu 3000 ljudi, što čini Velvet dosta intimnijim i 'butičnijim' u odnosu na druge. Line up sa mediteranskim štihom, nema tu zvijezda (osim Buč Kesidi), ali ima atmosferu koja se ne stvara lako, nego sa vizijom. Organizator je to postigao.

Neću u previše detalja oko mjuze, iako me najviše dojmio petak sa Aleksandrom Hrib, Stellarcompanion, Kasjom i Shy One. Gdje se god išlo, glazba me je tu večer pogađala u sridu.

Subota mi je donijela nešto drugačiji doživljaj mjuze, iako sam Raphael Top-Secreta stavio 'pod mus', ali intenzivnije druženje i bauljanje je glazbu učinilo sporednijom. Sa pop-up afterima po plažama Punta - dobilo je svoju svrhu. :D 
Do iduće godine!

Više snimljenih materijala na mojem instagramu...







FOTO: Zoran Trifunović.

Comments