RAVEOLOGIJA NA PLAŽI: 10. lipnja partijamo na Cesarovoj - Medveja

Raveologija seli iz cyber svijeta u prirodu. :) I dok je metaverse postao realnost, tako ja u - kontru. :D 10. lipnja radim party na prekrasnoj plaži Cesarova u Medveji...

Dugo je vremena prošlo od zadnjeg partyja koji sam radio, prvenstveno zato jer me ništa nije vuklo da radim. No, meni su lokacije ovakvog tipa glavni preduvjet da nešto pokrenem.

Glavni gosti iz Zagreba, Mimi i Eloc, predstavljaju iskustvo i talent, te zvuk koji u ovim krajevima nije previše zastupljen, a to mi je također jedan od ciljeva partyja, bez obzira na žanrove - nuditi drugačiju priču.

Korak je odličan DJ iz Požege na riječkoj adresi koji predstavlja mladi talentirani kolektiv Torque (interview), te sve češće producira. Ian je domaći dečko (iz susjedne Mošćeničke Drage) iz dvojca Phonophobes koji sa partnerima tvori Greenlight, jedan od trenutno najradišnijih kolektiva na Kvarneru.

Za VJing će biti zadužen OBLIK 3, poznavatelji vizualnih umjetnosti znaju o kome se radi. Za ozvučenje će biti Funktion-One, no u pojačanoj varijanti. 

Regular ulaznicu možete kupiti po 13 eura - OVDJE.



Vidimo se 10. lipnja na plaži!

Comments